רגע!

לא רוצה לעכב אותך,

אבל ראיתי שהתעניינת בפרוייקטים שלנו...

לחץ כאן לשיחה עם נציג>>

החלה המכירה המוקדמת

hi-10204

ANNA BY ALMOG יצירת המגורים החדשה של קבוצת אלמוג המשלבת עיצוב אדריכלי חדשני של אדריכל העל אילן פיבקו עם סביבת מגורים אורבנית ומרכזית. הקומפלקס ממוקם בלב שכונה ותיקה ונהנה ממוסדות תרבות וחינוך מהטובים שיש, עשרות גני ילדים, בתי ספר יסודיים, מתקני ספורט, קניון בת ים ושפע של מרכזי קניות, תרבות, בילוי ופנאי, בתי כנסת ושירותי קהילה ותיקים ומגוונים אשר נמצאים כולם בסביבת הפרויקט. דיירי הפרויקט ייהנו מסביבה עירונית העשירה בשירותים ציבוריים ושפע של אפשרויות בילוי ברמה גבוהה – מה שהופך את ANNA לפרויקט מגורים המושלם למשפחה.

קומפלקס המגורים יכלול קומת מסחר, קומת משרדים ומעליהן שני מגדלים מפוארים ומודרנים, בניין A מתנשא לגובה 24 קומות ומגדל נוסף, B בגובה של 12 קומות. הקומפלקס מיועד לשרת את דיירי הפרויקט והסביבה, כך שהכול נמצא בהישג יד, על מנת להעניק איכות חיים ברמה גבוהה לכול המשפחה. הקומפלקס נבנה בצומת הרחובות אנה פרנק והרב מימון ויכלול כניסה נפרדת לכל בניין, לובאים מעוצבים ו- 4 מרתפי חניה תת קרקעית.

תמהיל הדירות המוצעות לשיווק מגוון וכולל דירות בנות, 3, 4, 5 חדרים, דירות גן תלויות, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים. הדירות מרווחות, עם נוף מרהיב, תכנון חכם ואלגנטי עם מפרט פרימיום עשיר ומפנק.


דיירי הפרויקט יהנו מגישה קלה לכל מקום בגוש דן גם ללא צורך בשימוש ברכב פרטי ובזבוב זמן בפקקים. במרחק הליכה קצר מפוזרות שפע של תחנות לתחבורה ציבורית ביניהן שתי תחנות של הרכבת הקלה והקו האדום, המאפשרים הגעה תוך זמן קצר ללב תל אביב או לחוף בת ים. בעתיד הקרוב, עם פתיחת הקווים הנוספים של הרכבת הקלה, הקו הסגול והירוק – הגישה הקלה תתרחב לכל יעד במרכז הארץ.

הפרויקט נבנה בסטנדרט בנייה גבוה עם חומרי גמר איכותיים ומפרט טכני מתקדם, כמיטב המסורת של קבוצת אלמוג.

עוד ב....פרויקטים בשיווק




    אלמוג לואי מרשל 1 | ת"א
    אלמוג פינת גן, רמת גן
    אלמוג עיר היין, אשקלון | red by Almog
    אלמוג ANNA - הרב מימון, בת ים
    אלמוג NANA, רעננה
    אלמוג כרמל מערב
    ת"א Almog The Complex