רגע!

לא רוצה לעכב אותך,

אבל ראיתי שהתעניינת בפרוייקטים שלנו...

לחץ כאן לשיחה עם נציג>>

הדמיית פרויקט יגאל אלון הרצליה
לוגו פרויקט יגאל אלון הרצליה

hi-542

בלב השוקק של הרצליה הירוקה, מציב אתכם בעמדת זינוק מצוינת, מרחק פסיעות אחדות מכל מה שחשוב ומעניין.
פרויקט 'אלמוג יגאל אלון' יתנשא לגובה של 7 קומות ויכלול 29 יחידות דיור. לבניין גם שתי קומות מרתף לחניה, כשכל דירה נהנית מ-2 חניות צמודות.


מרכז מכירות


    הדירות בבניין יהיו גדולות ומפוארות ויתבססו על תמהיל מגוון הכולל מספר טיפוסים של דירות 5 חדרים מרווחות, עם מרפסות ענק, דירות גן רחבות ידיים, ו-2 דירות פנטהאוז מפוארות עם בריכת שחייה פרטית בקומת הגג.

    פרויקט אלמוג יגאל אלון תוכנן ע"י האדריכליות מיכל קטש ואורלי כשדאי ומתהדר בעיצוב אדריכלי מודרני ומוקפד, שמצליח גם להיות חדשני וגם להשתלב בטבעיות במרקם הוותיק והקסום של האזור.
    תכנון הבניין החדש, הקפיד לשמור על כ-3 כיווני אוויר לכל דירה, ועל חלוקה אופטימלית בתוך הקומות, שמעניקה פרטיות ואינטימיות לכל דירה. הפרויקט שלנו נמצא בצמידות לשטחים ציבוריים פתוחים ובקרבת גנים ובתי ספר.

    2 דקות הליכה מהגן הירוק המקסים ע"ש צבי בן שפר, מרחוב סוקולוב וממרכזי המסחר והפנאי המגוונים שלו, ובמרחק גישה קלה ומהירה במכונית או תחבורה ציבורית אל חוף הים הרומנטי של סידני עלי, למרינה, והטיילת של הרצליה פיתוח.

    'אלמוג יגאל אלון' מספק גישה קלה לכביש החוף, נתיבי איילון וכביש 531,  המובילים תוך דקות למרכזי הבילוי, התעסוקה והעסקים של תל אביב.

    עוד ב....פרויקטים מאוכלסים