רגע!

לא רוצה לעכב אותך,

אבל ראיתי שהתעניינת בפרוייקטים שלנו...

לחץ כאן לשיחה עם נציג>>

הדמיית פרויקט אלמוג החשמונאים מודיעין
לוגו פרויקט אלמוג החשמונאים מודיעין

hi-586

אלמוג החשמונאים מוקם בלב התוסס של העיר החדשה, ומתכתב עם הערכים ההיסטוריים והמורשת הייחודית של המקום. הפרויקט מוקם ממש במרכז העיר מודיעין ונהנה מיתרון אסטרטגי – הכל קרוב , הכל קיים והכל נגיש. הקרבה של הפרויקט למוסדות הציבור החינוך והתרבות, הנמצאים כולם בטווח הליכה, הגישה המידית לצירי התנועה העיקריים והעובדה שהפרויקט נושק לטיילת וצמוד לפארק, מייצרים יחדיו מיקום מושלם.


מרכז מכירות


    אלמוג החשמונאים

    אלמוג החשמונאים מוקם בלב התוסס של העיר החדשה, ומתכתב עם הערכים ההיסטוריים והמורשת הייחודית של המקום. הפרויקט מוקם ממש במרכז העיר מודיעין ונהנה מיתרון אסטרטגי –  הכל קרוב , הכל קיים והכל נגיש. הקרבה של הפרויקט למוסדות הציבור החינוך והתרבות, הנמצאים כולם בטווח הליכה, הגישה המידית לצירי התנועה העיקריים והעובדה שהפרויקט נושק לטיילת וצמוד לפארק, מייצרים יחדיו מיקום מושלם.

    הפרויקט הנו למעשה מתחם מגורים מונומנטאלי המשקיף מגובה על העיר ועל נוף בראשית העוטף אותה וכולל 2 מגדלים אלגנטיים המתנשאים לגובה 13 קומות. דירות הפרימיום בפרויקט תוכננו כדירות בנות 6 חד' בשטח בנוי עצום של כ- 162 מ"ר עם מרפסות ענק בשטח נוסף של כ – 36 מ"ר. מיקומן של הדירות באגף העורפי והאינטימי הצופה לנוף הפתוח, התכנון המאפשר 3 כיווני אוויר לכל דירה, ללא קירות משותפים והממדים הלא שיגרתים של הדירות, הופכים כל דירה ליחידת מגורים המתפקדת כוילה פרטית לכל דבר.

    בתמהיל דירות הפרימיום ניתן למצוא גם דירות גן עם גינות ענקיות, דופלקס גן עם בריכת שחיה פרטית ופנטהאוזים מפוארים.

    הפרויקט הינו הרביעי במספר של קבוצת אלמוג בעיר, תוכנן על ידי האדריכלית טלי בכר, שתכננה גם את הפרויקט המצליח "אלמוג הציפורים" הדירות בפרויקט מתהדרות בנוסף לגודלן, בחומרי גמר מעולים ואלמנטים עיצוביים מודרניים ויוקרתיים. הפרויקט יכלול בשלב ב' 90 יח"ד בנות 5 חד' אשר תוכננו במסגרת מחיר מטרה (וישווקו במועד מאוחר יותר).  

    התקדמות בבנייה

    עוד ב....פרויקטים מאוכלסים